Boeking & FAQ

Boeking & Veelgestelde vragen

AANVRAAG BESCHIKBAARHEID


Hier kan u een vrijblijvende aanvraag doen voor een verblijf. We laten u zo spoedig mogelijk weten of de gevraagde periode beschikbaar is en hoeveel de totale kostprijs bedraagt voor de gevraagde periode. Indien u nadien bevestigt dat u wenst te boeken, sturen we u een huurcontract ter ondertekening. Wij houden de periode voor u in optie en vragen om binnen de 7 dagen na de bevestiging 40% van de huurkost te betalen als bevestiging van uw reservering. Samen met een ondertekend huurcontract maakt dat uw reservering definitief. De optie verloopt na deze periode van 7 dagen. Het saldo alsook een waarborg worden uiterlijk 4 weken voor de dag van aankomst betaald.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

STEL EEN VRAAG


Aarzelt u nog en wenst u bijkomende informatie, stel ons gerust een vraag via onderstaande knop. Ook als u op de hoogte wilt gehouden worden over de start van de verhuur voor volgend jaar, kan u dit op deze manier aanvragen.

TARIEVEN 2025

 

Hieronder vindt u de verhuurprijzen. Deze zijn afhankelijk van de periode waarin u huurt en van de totale duurtijd van de huur. Dit is een integrale huurprijs, waarin de onkosten voor verbruik van water, gas en elektriciteit inbegrepen zijn.

Wij verhuren minimaal voor 7 nachten.

Hoogseizoen:

Juli & Augustus

(beschikbaarheid: 12 juli - 2 augustus)


1 week (7n) - €1.025


2 weken (14n) - €1.850


4 weken (28n) - €3.395



Tussenseizoen:

April, Mei, Juni, September, Oktober

(uitgezonderd schoolvakanties)

(beschikbaarheid: voldoende)


1 week (7n) - €665


2 weken (14n) - €1.150


4 weken (28n) - €2.150



Laagseizoen:

Januari, Februari, Maart, November

(uitsluitend per 4 weken - suppl. schoolvakanties 100€/w)


4 weken (28n) - €1.580



Schoolvakanties:

(beschikbaarheid: beschikbaar)


Paasvakantie 1 week (7n) - €720


Paasvakantie 2 weken (14n) - €1.300


Herfstvakantie 1 week (7n) - €720


Extra

Verbruik (water, gas, elektriciteit) - inbegrepen

Waarborg - €300

Eindschoonmaak (optioneel) - €95

VEELGESTELDE VRAGEN

V.     Welke zaken dienen we zelf mee te brengen?


Zelf mee te brengen:

  • Bedlinnen (hoeslaken, dekbedovertrek, kussenssloop - afmetingen vindt u in het huurcontract)
  • Badlinnen (handdoek, badmat, ...)
  • Keukenhanddoeken
  • Afwasmiddel, spons en vaatwastabletten


V.     Wat zijn de aankomst en vertrektijden?


Het appartement kan betrokken worden vanaf 16u op de dag van aankomst. Op de dag van vertrek vragen wij u om ten laatste tegen 14 uur het appartement vrij te maken wanneer u zelf schoonmaakt. Wanneer de schoonmaak door ons voorzien wordt, vragen wij u om reeds om 10u het appartement te verlaten, zodat er voldoende tijd is voor de schoonmaakploeg.


V.     Hoe bekomen we de sleutel?


Wij sturen de sleutel meestal aangetekend op. Wanneer u in de buurt woont kunnen we die ook naar u brengen. Ontvangst in Blankenberge wordt soms ook gedaan. Kort voor uw verblijf contacteren we u om te laten weten op welke manier u de sleutel zal ontvangen.




V.    Is de eindschoonmaak inbegrepen?


In de basis huurprijs is de eindschoonmaak niet inbegrepen. We vragen u het appartement netjes en proper achter te laten, klaar voor de volgende huurders. Wanneer u aan uw vakantie begint wilt u ook in een proper appartement toekomen, we vragen dan ook om het ook zo achter te laten. Wanneer blijkt dat het appartement toch niet proper is bij vertrek wordt een schadevergoeding aangerekend die van de huurwaarborg zal worden afgehouden.



V.     Kan ik de eindschoonmaak tegen betaling laten doen?


Dat is geen enkel probleem. Als u zelf liever niet schoonmaakt op het einde van uw vakantie, kan de schoonmaak verzorgd worden door ons. Schoonmaak in Blankenberge is niet makkelijk te vinden jammer genoeg en daardoor ook prijzig. De schoonmaakploeg rekent momenteel 90 euro en deze wordt integraal doorgerekend aan de huurder. Deze service dient vastgelegd te worden samen met de boeking. Uw afval dient u wel steeds zelf weg te brengen. Wij zorgen voor het netjes maken van de vloer en ramen en voor het reinigen van douche, bad en wastafel.



V.     Op welke verdieping bevindt het appartement zich?


Ons appartement bevindt zich op de 8ste verdieping.



V.     Kunnen we ook een weekend boeken?


Het appartement wordt helaas niet verhuurd voor een weekend. De minimum huurperiode bedraagt 1 week (7 nachten).



V.     Ons huisdier is voorbeeldig en veroorzaakt geen overlast, kunnen we het toch meebrengen?


Omdat we ervoor garant willen staan dat het appartement ook beschikbaar is voor mensen met huisdier allergiën kunnen we geen uitzonderingen toestaan. Huisdieren zijn niet toegelaten en we vragen ook om geen bezoekers met huisdieren te ontvangen.



V.     Is het toegelaten om te roken in het appartement?


Het appartement is volledig rookvrij, wij vragen u vriendelijk dit te respecteren. Ook roken onder de dampkap en door het open raam zijn niet toegestaan.



V.     Moeten we zelf lakens meebrengen?


Ja. U voorziet zelf lakens, dekbed- en kussenovertrekken. In het huurcontract staan de afmetingen van matrassen en dekbedden. Het gebruik van de bedden zonder lakens en overtrekken is vanzelfsprekend niet toegelaten.



V.     Hoe wordt de prijs berekend wanneer de huurperiode valt in twee maanden met verschillende huurprijzen?


Wanneer de huurperiode doorloopt in een maand met een andere prijs, wordt de huurprijs pro-rata verrekend aan de hand van het aantal dagen in elke maand.


V.     Is er parkeergelegenheid?


Het appartement beschikt niet over een private parking. Er zijn wel verschillende parkeermogelijkheden in de buurt. De ingang van het appartement bevindt zich in een zijstraat van de zeedijk. Dat wil zeggen dat u steeds tot aan de deur kan rijden om uw bagage uit te laden. In de straat en de omliggende straten kan u betalend parkeren. Het tarief in de 'rode zone' bedraagt momenteel 2,5€ per uur (25€ per dag). Helaas is dit sinds 2020 ook te betalen buiten de weekends en schoolvakanties. Let er wel op dat er tijdens de drukste periodes van het jaar minder plaatsen beschikbaar zijn. In de 'blauwe zone', de achterliggende straten, kan u 2 uur gratis parkeren door gebruik te maken van uw parkeerschijf. U kan ook parkeren langs de kustbaan op ongeveer 700 meter afstand van het appartement. Hier is het parkeren is gratis tot in Zeebrugge, dus zelfs tijdens de drukste periodes vindt u hier altijd een plaatsje. Moest u liever overdekt parkeren, kan dat in een van de betaalparkings in Blankenberge. Meer info over parkeren via de website van de gemeente Blankenberge.


V.     Hoe worden mijn gegevens verwerkt?


Wij hechten belang aan uw privacy en respecteren de GDPR-wetgeving. De gegeven die u verstrekt via het contactformulier op de website, worden via e-mail aan ons verzonden. Wij gebruiken deze gegevens om u te contacteren en afspraken te maken. Wij gebruiken deze gegevens ook om een huurovereenkomst op te stellen. 

Om dergelijk onderling huurcontract op te stellen vragen wij een foto van de vóórkant van de identiteitskaart van de huurder. Dit dient louter ter authenticatie. Een huurcontract wordt uitgeprint en digitaal opgeslagen.

Uw persoons- en ID-gegevens worden NIET doorgegeven aan derden, tenzij mits toestemming.   

Als dit privacybeleid oké is voor u, dan hoeft u niets te doen.   

Mocht dit voor u niet oké zijn, neem dan contact op met ons.  

U heeft het recht tot toegang, verbetering en het wissen van uw persoonsgegevens.

Info EU-wetgeving: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection_nl

Copyright @ ELVICOR BV